Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Buczenie / brzęczenie po wyłączeniu silnika 1.9 tdi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Buczenie / brzęczenie po wyłączeniu silnika 1.9 tdi

    Założeniem moda był montaż czujników akcesoryjnych - bez wiercenia klapy lub zderzaka. Dodatkowym wymaganiem było założenie odwracalności modyfikacji.

    Udało się :-)

    Fotorelacja w drodze.
    Dawid

  • #2
    Buczenie / brzęczenie po wyłączeniu silnika 1.9 tdi

    Witam,

    Jestem tutaj stosunkowo nowy, posiadam od niedawna skode octavie II 1.9 tdi.
    Chciałbym sie dowiedzieć czy ktoś miał juz taki problem i czy ew udało się go zdiagnozować.

    Po wyłączeniu auta słychać bardzo dziwny dźwięk prze około 3- 4 sekundy . Takie buczenie albo becznie jak koza

    Mam nagrany identyczny dżwięk ale z toledo z tym samym silnikiem, poniżej link



    pozdrawiam
    wojtek

    Komentarz


    • #3
      Wydaje się, że to może być blok zaworów magnetycznych, ale palca sobie nie dam uciąć

      Komentarz


      • #4
        Kolega demmsi, dobrze mówi. Sprawdź w komorze silnika; nad zbiorniczkiem płynu hamulcowego jest taka czarna skrzynka z dochodzącymi do niej gumowymi rurkami. Jeśli dźwięki dochodzą z tej skrzynki to jest to. Teoretycznie rzecz nienaprawialna, ale dopóki nie dzieje się nic innego ( spadki mocy, Notlauf itp ) to można z tym jeździć...
        Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
        Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

        Komentarz


        • #5
          u mnie też tak zabuczy, ale rzadko
          notlaufa miałem dwa razy na ok 37kkm po ostrym butowaniu na trasie

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez kowal 2002
            Teoretycznie rzecz nienaprawialna, ale dopóki nie dzieje się nic innego ( spadki mocy, Notlauf itp ) to można z tym jeździć...
            Co masz na mysli mówiąc ze nienaprawialna ? Że trzeba ten cały moduł wymienic ?

            ile to moze kosztować (częsci).

            Komentarz


            • #7
              wojciech100 tutaj masz.. Forum - Octavia Club Polska

              Jakbyś chciał kupić to pisz PW.
              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

              Komentarz


              • #8
                Przy Twoim filmie sa linki do wadliwych zaworów EGR. Może to o to chodzi.
                Skoda Octavia Scout 2.0TDI

                Komentarz


                • #9
                  oculus, to nie jest egr na 100%
                  tak jak pisze demmsi będzie to coś z podciśnieniem
                  chociaż nie wiem czy to coś nie jest z paliwem
                  niech ktoś wypowie się jeszcze ujeżdżający BXE

                  Komentarz


                  • #10
                    Jeżeli ten dźwięk przypomina wyrównywanie ciśnienia w starych rurach to blok zaworów magnetycznych. Robili mi wymianę na gwarancji

                    Komentarz


                    • #11
                      mam to samo buczyyyyyyy, wiocha na parkingach ze hej no ale puki jezdzi i nic sie nie dzieje do dalej bede pastuszkiem mojej mućki z kura na czole;-)
                      Mowa dana nam jest po to, żeby wyrażać myśli

                      Komentarz


                      • #12
                        A zna ktoś może numery katalogowe tego bloku zaworów, w etka online nie potrafię tego namierzyć
                        ↑↑↑ To jest moja opinia I naucz się z tym żyć ↑↑↑

                        Komentarz


                        • #13
                          hyp, w ETKA rysunek 906-30 poz.20 numer OEM 6Q0 906 625 E.
                          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                          Komentarz


                          • #14
                            kowal 2002 faktycznie, gdyby mógł to +1 dla Ciebie, jakoś ten dział "nadajnik impulsów, czujnik spalania stukowego, czujnik ciśnienia" nie pasuje mi do bloku zaworów :szeroki_usmiech
                            ↑↑↑ To jest moja opinia I naucz się z tym żyć ↑↑↑

                            Komentarz


                            • #15
                              cena w ASO: 750 złotych wraz z feralną uszczelką bloku zaworów!!!
                              Pozdrawiam, Robreg.
                              ----
                              furmanka.blogspot.com fan ;-)

                              Komentarz


                              • #16
                                Mi czasem brzęczy po zgaszeniu silnika dokładnie z tego elementu, który widac na filmie



                                Moge z tym jezdzic czy mam sie bac ?

                                Komentarz


                                • #17
                                  Z czasem element ten zmusi Cię do wymiany (brzęczeć zacznie przy jakichkolwiek zmianach sterowania podciśnieniem), ale do tego czasu można jeździć. Ten element ma wpływ (steruje pracą):
                                  - łopatek geometii turposprężarki
                                  - zaworu EGR
                                  - zaworu sterowania chłodnicą spalin
                                  Pozdrawiam, Robreg.
                                  ----
                                  furmanka.blogspot.com fan ;-)

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X